tisdag 7 januari 2014

Nytt år och nya möjligheter


Välkommen tillbaka från julledigheten!
Förhoppningsvis har dessa dagar varit fyllda av trevligt sällskap och god mat.
Nytt år och nya möjligheter som man brukar säga, jag hoppas att ni ännu i år har som nyårslöfte att fortsätta jobba för en hållbar livsstil. Utmaningen börjar att närma sig sluttampen och vi hoppas att ni deltagare är rejält utvilade och redo att ta nya hårda tag och kämpa ända in i det sista.

Tyvärr kommer jag (Johanna Lundgren, som har varit ansvarig för aktiviteten) inte att kunna se er nå ända fram. För mig väntar nya utmaningar med studier som innebär att jag idag gör min sista dag på Be Green Umeå. Det känns lite vemodigt.. men samtidigt har jag väldigt mycket spännande saker att se framemot som känns väldigt roliga.

Jag vill tacka för tiden med er, tacka för ert engagemang och vill önska er lycka till på slutspurten in i mål!


Nedan ser vi hur det går för våra deltagare.