måndag 4 mars 2013

Erfarenheter från en av våra deltagare

Redan dagen efter mötet hade jag tid för Feldenkreisbehandling i Vindeln. Tur att jag kan styra över min tid för det tog större delen av dagen!
Lämnade bostaden i Röbäck kl 09.25. Ultrabuss till Vasaplan, buss till Vindeln, Fem minuters promenad till Nina. Behandling 1,5 timme. Fem minuter till bussen osv. Hemma i bostaden kl 14.35 :)
Som tur är kunde jag få en behandlingstid som passade med bussen. Även återbesökstiden kunde vi anpassa.
Från bussfönstret kunde jag njuta av strålande vacker solbelyst utsikt och se en massa olika spår i snön från skidor, renar och skotrar. Men det bästa var nog att jag kunde kombinera det vackra med att jobba! Fick undan en hel del skrivjobb till fördel för mitt företag:)
Glad att jag antagit denna utmaning!

/Skickat från bussen från Hörnefors...